Jesienne wyzwanie z JestRudo – podsumowanie

Lubię wyzwania fotograficzne, więc radością powitałam kolejne zorganizowane przez Natalię z bloga jestrudo.pl. Niestety nie szło mi dobrze i nie jestem zadowolona z efektów. Nie ukończyłam też wszystkich zadań. Mimo tego publikuję zdjęcia, które udało mi się zrobić.  Zapraszam na moje podsumowanie wyzwania…

W tym wyzwaniu Natalia zrobiła dwie listy wyzwaniowe – jedna zawierała jedynie tematy zdjęć, drugą, dla ambitniejszych, dodatkowo wymagania techniczne. Chociaż starałam się wypełniać drugą listę, jak sami zobaczycie, nie zawsze mi to wychodziło :) Zdjęcia, które spełniają oba warunki – temat i technika, mają je oba wypisane.

Szczegóły wyzwania możecie poznać w poście Natalii.

1. O zmroku, za oknem

fb_1 DSC_07201

3. Punktowe źródło światła, jesienny klimat

Żarówka

Jesienny klimat buduje przede wszystkim światło. Tu, żarówka z jednej z katowickich knajp. Nie wiem, czy można uznać, że to zdjęcie spełnia wymaganie techniczne z tego punktu :P

5. Z lotu ptaka, najsmaczniejsze śniadanie

płatki gryczane, mleko kokosowe, figa, banan, jagody

płatki gryczane, mleko kokosowe, figa, banan, jagody       Całkiem niedawno odkryłam dla siebie smak owsianki i od tej pory jem ją codziennie. Jest pyszna, nie nudzi się, bo dodatki i rodzaj płatków można zmieniać, a dodatkowo ogrzewa przed wyjściem na jesienne zimno

9. Na gałęzi

Zastanawiałam się, czy wrzucić to zdjęcie rezygnując z dotrzymania dodatkowego wymogu, czyli kompozycji ukośnej i jabłka wygrały, zwłaszcza z tym błękitnym bokeh w tle :)

Zastanawiałam się, czy wrzucić to zdjęcie rezygnując z dotrzymania dodatkowego wymogu, czyli kompozycji ukośnej i jabłka wygrały, zwłaszcza z tym błękitnym bokeh w tle :)

10. Daleko

Środek dnia, a park pusty, tylko gdzieś daleko mężczyzna bawiący się ze swoim psem jesiennymi liśćmi...

Środek dnia, a park pusty, tylko gdzieś daleko mężczyzna bawiący się ze swoim psem jesiennymi liśćmi…

13. Długi czas naświetlania, ulica

Nie obrabiane w żaden sposób. Lubię je, chociaż nie jestem nim zachwycona - ma taki magiczny, nierealny klimat

Nie obrabiane w żaden sposób. Lubię je, chociaż nie jestem nim zachwycona – ma taki magiczny, nierealny klimat

17. HDR, w moim mieście

W Tychach jest wiele parków, a każdy wart odwiedzenia

W Tychach jest wiele parków, a każdy wart odwiedzenia

22. Rozmyte tło, z tobą

W jesienne, senne wieczory, nikt nie zrozumie człowieka tak, jak kot :)

W jesienne, senne wieczory, nikt nie zrozumie człowieka tak, jak kot :)

23. Te kolory

Żółty - kolor jesieni

Żółty – kolor jesieni

29. Faktura, przytulnie

fb_29 przytulnie

I tyle. Najgorsze jest to, że naprawdę mogłam wypełnić więcej punktów. Miałam nawet na nie pomysły. Zabrakło… nie wiem czego. Ale. Następnym razem będzie lepiej. Wiecie, nadzieja umiera ostatnia :)

3 uwagi do wpisu “Jesienne wyzwanie z JestRudo – podsumowanie

Skomentuj

